https://carlifestyle.pl/?p=1799

Downsizing z powodu emisji spalin, przeludnienie w dużych miastach i potrzeba posiadania małych samochodów w obszarach wysoce zurbanizowanych. Brzmi znajomo, co?

Ferrari w wersji miejskiej

Ferrari w wersji miejskiej

Ostatnio tego typu tematy nie schodzą z ust ekspertów motoryzacyjnych, ekologów i całej rzeszy zainteresowanych. Jednak co w przypadku, gdy ktoś chciałby mieć luksusowy wóz w wersji mikro?

Aston Martin Cygnet

Aston Martin Cygnet

Kiedyś do tematu próbował podejść Aston Martin, wypuszczając w 2011 Astona Cygneta, bazującego na Toyocie IQ. Temat przeszedł bokiem (zapewne z powodu ceny, która wynosiła 30 000 funtów, czyli ponad 144 tysiące złotych).

W dzisiejszym poście temat powraca (z przymrużeniem oka 🙂 ), ponieważ znalazł się w świecie na tyle szalony grafik, który dysponując odpowiednim skillem (oraz wolnym czasem, co jest rzadkością) przygotował rendery takich marek jak chociażby Ferrari, Koenigsegg, Bugatti, Ferrari, Lamborghini czy Bentley. Sprawdźcie jakby wyglądały miejskie wersje super- i hypercarów!

Ferrari 812 Superfast w wersji miejskiej

Ferrari 812 Superfast w wersji miejskiej

Rolls Royce Phantom w wersji miejskiej

Rolls Royce Phantom w wersji miejskiej

McLaren 720S w wersji miejskiej

McLaren 720S w wersji miejskiej

Lamborghini Aventador w wersji miejskiej

Lamborghini Aventador w wersji miejskiej

Koenigsegg One:1 w wersji miejskiej

Koenigsegg One:1 w wersji miejskiej

Bentley Continental w wersji miejskiej

Bentley Continental w wersji miejskiej

Bugatti Veyron w wersji miejskiej

Bugatti Veyron w wersji miejskiej

Co byście wybrali? Mi osobiście najbardziej siadł Koenigsegg oraz McLaren!

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe i najważniejsze informacje ze świata motoryzacji na swoją skrzynkę mailową!

Obiecujemy, że nie będziesz otrzymywać na swoją skrzynke śmieciowych informacji :)